tiistai 13. marraskuuta 2012

Lankakauppoja ja Moda

Perjantaisesta reissusta kaupunkiin tuli yllättäen hyvin käsityöpainotteinen.

Kävin pitkästä aikaa Lankamaailmassa. Koska olin pihi ja yritin päästä samalla bussimaksulla takaisin keskustaan, en kerennyt sen enempää katselemaan tuotteita, mitä nyt nopean kierroksen. Totesin että pitäisi taas keksi joku sellainen projekti johon saisi oikein etsiä lankoja. (Tai tehdä vaikka ensin nuo keskeneräiset valmiiksi) Reissun pääasiallinen syy oli siis äidille lankojen nouto.

Tämän jälkeen menin kirjastoon. Tätäkin reissua olin lykännyt jo jonkin aikaa, puhtaasti siitä syystä että olen ollut kipeänä. Piti käydä hakemassa yksi kurssikirja, jota ei jostain ihmesyystä yliopiston kirjastossa ole. ..Eksyin kuitenkin tämän jälkeen katselemaan jotain luettavaa, ja vihdoin paikalla oli "Lankakaupan talvi". Olen tätä kirjaa en-niin-aktiivisesti katsellut aina kirjastosta, ja nyt vihdoin sain sen.

Viimeinen etappini oli Anttila. Päädyin lehtihyllylle, ja jotenkin lähes automaattisesti, nähtyäni Modan tarjouksen 10€ kaksi lehteä, nappasin paketin mukaan ja kävelin kassalle. Nyt on sitten mistä katsella. Noista lehdistä löytyi ihan toteuttamiskelpoisia ideoita, joten ehkäpä niitä nähdään tässä piakkoin tämänkin blogin sivuilla :)

En saanut enää äidille vietyjä ostoksia enää samaan kuvaan, ne on toimitettu jo, ja olin laiska kuvaaja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti